Glamur, sjaj i luksuz termini su kojima bi običan narod opisao živote javnih ličnosti, a da je istina nekada totalno drugačija znaju sve velike zvezde, ali i njihovi menadžeri.
Naime, danas najtreženiji pevači, morali su dosta da ulažu u svoje karijere kako bi bili na samom vrhu estradnog neba, a sada Alo! otkriva koji je najplaćeniji spot na domaćoj javnoj sceni.
Kako dobro upućeni izvor goovori, ekranizovanje pesme „Molitva“ koštalo je čak 75.000 evra. To je tada finansirao čovek koji je pomogao Mariji Šerifović da osvoji prvo mesto na Eurosongu, inače poznati producent i najuspešniji estradni menadžer u Srbiji i regionu, Saša Mirković.
-Marija Šerifović jedina je uspela da dovede Evroviziju u Srbiju, a u tome joj je 2007. godine pomogao menadžer i vođa delegacije, Saša Mirković. On je oduvek svestan toga da, ma koliko pevač bio talentovan, da bi se istakao mora da se uloži novac u karijeru i zbog toga nije žalio para- rekao nam je najpre dobro obavešteni izvor.
-On je tada za spot pesme „Molitva“ iskeširao čak 75.000 evra. Želeo je da sve bude na vrhunskom nivou, bio je svestan da će ta pesma ostaviti traga na našoj, ali i svetskoj muzičkoj sceni i trudio se da ispuni najveće standarde- zaključio je naš sagovornik.
Ostavite komentar